Thursday, April 23, 2015

Record Store Day 2015

Imao sam četrnaest i po godina kada sam kupio svoju prvu ploču, znam i tačan datum, 3.2.1973, mamin rođendan. Njoj sam za rođendan kupio drugi album Arsena Dedića (baš je volela Arsena!) a sebi T.Rex - Slider. Slušao sam ga do besvesti naredna dva meseca da bi sledeći kupljen album opet bio T.Rex. Dalji redosled se vidi iz priloženog spiska. Kada ga danas gledam ima na njemu stvari zbog kojih blago crvenim, ali opet, ne izgleda mi mnogo loše imajući u vidu moje godine i tadašnju mogućnost izbora. Poslednji vinil u mojoj kolekciji nisam kupio već mi ga je dobri Matija Habijanec poklonio posle svog koncerta u Gun klubu mislim 2013. godine. Gramofoni mi nisu u funkciji pa sam, nadam se privremeno, odustao od vinila. Vidimo se sutra kod Magdalene!




1 comment:

Google Analytics