Saturday, July 18, 2015

Stray Dogg Live @ Cinema City, Novi Sad, 02.07.2015

Stray Dogg @ Cinema City, Novi Sad nastupio je pred više od 500 manje od 800 ljudi (bar tako kažu različiti izvori koje sam konsultovao) na koncertu koji je počeo trideset minuta posle ponoći i završio se oko dva ujutro 2.7.2015. Izveli su dosta pesama sa svog novog još neimenovanog albuma koji je u pripremi. Slušao sam direktan prenos na O Radiju, čuo te nove pesme, i moram da kažem makar me optužili za pristrasnost (priznajem, pristrasan sam, a ko ne bi bio!) da će to biti mnogo dobar album. Raduje me što je bilo dosta ljudi i to bez slučajnih prolaznika, majki sa decom, maloletnika i nas matoraca koji ne možemo da izdržimo to "cimanje" u pozne noćne sate. Od 2011 kada je sve počelo skromno i skoro inkognito do 2015 i skoro hiljadu ljudi na koncertu i to sa indie-folk-americana muzikom pevanom na engleskom jeziku!?! U zemlji Srbiji!?! Mašala!

No comments:

Post a Comment

Google Analytics